پوچ‌نوشته‌های یک جوان

جوانی در جستجوی چیستی هستی، چرایی زندگی و به دنبال تخلیه احساسات

پوچ‌نوشته‌های یک جوان

جوانی در جستجوی چیستی هستی، چرایی زندگی و به دنبال تخلیه احساسات

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

در یک ماه گذشته اتفاق خاصی نیافتاده، عروسی بردار جان با موفقیت به پایان رسید و بردار دوست داشتنیم در خانه‌ی خودش به سر می‌بره، با کسی که دوستش داره. اتفاق خاصی نیافتاده، بالاخره تونستم ۵ کیلومتر رو زیر ۳۰ دقیقه بدوعم، درحال زیاد کردن مسافت دوها هستم، اخرین اپدیت ۱۴/۵ کیلومتر بود، احتمالا تا آخر زمستان اگر این آلودگی لعنتی بزاره تا ۱۸-۱۹ کیلومتر ببرمش اما بعد از اون نیازمند یک آرش زیر ۹۰ کیلوعه که صدمه‌ای بهم وارد نشه؛ فکر می‌کنم اولین half-marathonم رو تا آخر سال تجربه کنم.

ساعت گارمین مورد‌علاقه‌م رو خریدم و الان ۳ هفته‌ای هست که دستمه، یک forerunner 55 که فکر می‌کردم خیلی ساعت داغونیه ولی با توجه به سبک و سلیقه‌ی من به دنیای تکنولوزی و ساعت فکر می‌کنم بهترین انتخاب توی این رنج قیمتی و برای من بوده، از یک دوست خوب گرفتمش که هزینه‌ش هم برام کمی ارزون‌تر در اومد؛ همه‌چیزش عالیه و من خیلی باهاش حال می‌کنم.

کمی پرخوری می‌کنم، عصبی نیست ولی خب درست نیست، باید انتخاب‌های درستی در غذا داشته باشم مگر نه نه تنها وزن کم نمی‌کنم بلکه ممکن است که زیادتر هم بشه، با توجه به الودگی هوا هفته‌ای ۱ تا ۲ جلسه رو به شنا و تمرین‌های قدرتی توی خونه باید اخصتاص بدیم (حداقل این ۱ ماه پیش‌رو که بارون هم نیست) و احتمالا باید همیشه لباس‌ها توی ماشین باشه تا ۴ ساعت بعد از بارون بریم و بدویم.

تمام.